Wednesday, March 25, 2009

Forum PPSMI di UPSI

Satu forum tentang PPSMI : Inovasi dan Konfrontasi dalam Pendidikan akan diadakan pada Jumaat ini (27 Mac 2009) di Bilik Pameran, Bitara Siswa, UPSI jam 9.00 pagi. Panel Prof Emerituis Datuk Dr Isahak Haron, Prof Emeritius Dr Abdullah Hassan dan Sdr. Khairul Anuar (PKIPM). Moderator Ariff Mohamad.

Silakan.

8 comments:

suasuekemoneng1028992 said...

rata-rata pelajar BM yang saya tanya, ramai yang tidak mengetahui tentang forum ini. walau bagaimanapun, saya sudah memberitahu mereka mengenai forum ini

Amal @ PriaPrai @ Chulan Chin said...

slm sdraku..

mohon beri pandangan terhadap cerita pendek teman..

t/ksh.

ekspresi said...

terima kasih pandangan
susue, kenapalah nama macam tu ya?

ekspresi said...

sdr, chulan,
terima kasih sudi datang blog ini.
karya yang mana satu?

mus said...

saya ingin bertanya pendapat en arif tentang isu bahasa dan PPSMI ni..adakah en arif merasakan isu ini harus wujud walaupun kita dah ada perkara 152 dan juga termaktub dalam perlembagaan?mungkinkah ia nya berkaitan dengan pembangunan modal insan atau kepentingan bahasa Inggeris itu sendiri?kenapa orang Melayu sendiri nak jatuhkan bahasa Melayu?kesianla orang dlu2 berjuang,nak naikkan kualiti bahasa Melayu..bg pendapat en arif..

Abdul Rahman Sokran said...

salam...

Lama tak bersua - sejak Sdr kembali ke Perak. Bila nak berkunjung ke Serdang? - sesekali berinteraksi dengan saya dan Pak Nal....

ekspresi said...

terima kasih mus.
pendapat saya, perkara ini tercetus kerana ada dalam kalangan orang melayu yang tidak tahu jati diri bangsa dan tidak menghargai kewujudan bangsanya di dunia ini.

ekspresi said...

sdr rahman
jika ada peluang kita berjumpa